HISTORIA
Upominki reklamowe
Jak rozkręcić swój biznes w sytuacji, gdy około stu firm oferuje prawie podobne produkty i usługi? Jak przyciągnąć klienta bez obniżania ceny, a co za tym idzie, bez obniżania dochodów? Te pytania są niezwykle ważne, a prawidłowe odpowiedzi na nie otwierają przed tobą bezpośrednią drogę do sukcesu Twojej firmy.
Najpewniejszym sposobem na przyciągnięcie klienta jest stworzenie pozytywnego wizerunku nie tylko oferowanego produktu lub usługi, ale bezpośrednio samej firmy.
Każda rozsądna osoba będzie współpracować tylko z firmą, która wzbudzi w niej zaufanie, a jeszcze lepiej sympatię.
Jednym z najskuteczniejszych sposobów na nawiązanie kontaktu z klientem i pokazanie się w najlepszym świetle jest dystrybucja pamiątek z logo Twojej firmy. Mówiąc najprościej, pamiątkowy długopis, który pozostanie u klienta po wizycie w Twoim biurze, nie tylko przypomni mu o Twojej firmie.
Upominki reklamowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów reklamy wizerunkowej. Nie ma sensu umieszczać reklam produktów na popielniczkach, notatnikach, breloczkach i koszulkach, aby zostać zapamiętanym, wystarczy umieścić logo z nazwą firmy.
Kolejnym niuansem jest trafność umieszczania reklam na pamiątkach. Jeśli produkujesz produkty dla dzieci, oczywiście nie będziesz umieszczać reklam na zapalniczkach i popielniczkach. Z drugiej strony, jeśli produkujesz artykuły papiernicze, logiczne jest, że pamiątkowe artykuły papiernicze z symboliką Twojej organizacji będą bardziej odpowiednie niż kiedykolwiek.
Ponadto upominki reklamowe, takie jak dyski flash USB, pozostają w użyciu przez długi czas. Dlatego Twoja reklama będzie działać nawet wtedy, gdy o niej zapomnisz. Pod względem skuteczności upominki reklamowe mogą konkurować nawet z reklamami telewizyjnymi. Co więcej, w przeciwieństwie do filmu w telewizji, który wymaga znacznych inwestycji materiałowych, wizytówki lub termosy z Twoją symboliką nie są stosunkowo drogie i nie tylko stale przypominają o twoim istnieniu, ale także wnoszą pozytywne nastawienie do życia ich właścicieli.
Pamiątki są przynoszone jako prezent, zarówno podczas prezentacji, jak i po prostu podczas wizyty w biurze.
Każdy z przyjemnością otrzymuje prezenty, nigdy nie należy o tym zapominać, proste upominki reklamowe, które znajdują swoje praktyczne zastosowanie w życiu codziennym, budują najtrwalszy pomost w relacjach między tobą a Twoimi klientami. W tej sytuacji stajesz się częścią codziennej rzeczywistości swojego klienta i głupio jest przegapić taką okazję. Bet Andreas Casino web sitesinin destek ekibi ve yerel sürümleri 6 dilde mevcuttur. Oyuncu desteği canlı sohbet, e-posta yoluyla uygulanır ve 7/24 kullanılabilir. Betandreas Türkiye Bir bahisçiden promosyon almak için, resmi web sitesinde kayıt tarihinden itibaren bir saat içinde hesabınızı yenilemeniz gerekir.
1990 – rozpoczęcie działalności handlowej ,pierwsze kontakty biznesowe na rynkach węgierskich – współpraca z firmami TVK, BABOLNA, KIS, BARSADI
1992 – rozpoczęcie produkcji opakowań, zakup pierwszych zgrzewarek
1995 – wyprodukowanie pierwszego zadrukowanego woreczka, rozpoczęcie produkcji opakowań papierowych
2000 – zakup pierwszego urządzenia do obróbki matryc fotopolimerowych – Flekso B2 – PET
2003 – otrzymanie złotego medalu Międzynarodowych Targów Poznańskich za woreczki typu EURO. Wdrożenie systemu zarządzania Jakością ISO 90001-2001 który działa do dzisiejszego w naszym zakładzie
2006 – zakup pierwszej nowoczesnej 6 kolorowej drukarki fleksograficznej oraz laminarki bezrozpuszczalnikowej produkcji Varga
2009 – 2012 – zakup działki pod nowa lokalizacje zakładu oraz budowa zakładu produkcyjnego.
2012 – rozpoczęcie produkcji w nowym zakładzie Yanko w Rogoźnicy na terenie Podkarpackiego Parku Naukowo Technologicznego Aeropolis
2013 – 2017 – zakup nowoczesnej maszyny do druku fleksograficznego, laminacji i konfekcjonowania wyrobów foliowych (worków typu DOYPACK, worków typu YANKOPACK BMS) oraz papierowych. Rozbudowa istniejącej hali produkcyjnej opakowań o powierzchni ponad 1000 m 2.
2018 – 2019 – zakup drugiej nowoczesnej maszyny do druku fleksograficznego oraz maszyny do konfekcjonowania worków typu DOYPACK. Rozpoczęcie prac nad wyprodukowaniem nowoczesnej powłoki biodegradowalnej i w 100% podlegającej recyklingu do powlekania papieru. Wdrożenie sytemu WMS (system zarządzania magazynem) oraz certyfikatu BRC IoP dla producentów opakowań.
